Член та секретар Наглядової ради Суспільного мовлення Вадим Міський закликав зробити 2021 рік — роком пріоритетного виробництва дитячого та молодіжного контенту Суспільного мовлення.
Про це йдеться у протоколі засідання Наглядової ради Національної суспільної телерадіокомпанії України, опублікованому на корпоративному сайті Суспільного мовлення.
У фінансовому плані на 2020 рік на дирекцію цифрових платформ планується збільшення видатків у понад 12 разів (із 2 млн у 2020 році до 24,65 млн у 2021 році), — підкреслив Вадим Міський. Він пояснив, що частина з цих коштів має бути спрямована на розробку мультимедійної онлайн-платформи для дитячої аудиторії.
Вадим Міський звернувся з проханням до правління НСТУ не скорочувати видатки, які заплановані на розробку мультимедійної онлайн-платформи для дитячої аудиторії, у разі якщо Суспільному мовнику не буде виділено коштів у повному обсязі та зробити 2021 рік роком пріоритетного виробництва дитячого та молодіжного контенту.
Нагадаємо,
- до Дня захисту дітей Вадим Міський склав підбірку цікавинок від Суспільного мовлення для дітей та молоді;
- на думку Вадима Міського, Суспільний мовник потребує кращої взаємодії зі своєю аудиторією на регіональному рівні;
- на слуханнях у Парламентській Асамблеї Ради Європи Вадим Міський заявив, що Україна досі не впровадила стандарт Ради Європи, що передбачає обов’язок держав-членів запровадити належні, захищені та прозорі механізми фінансування Суспільних мовників.